網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月23日 星期五

有份拍《尋秦記》電影版!宣萱唔使做人質 __,尋秦記,宣萱,

《尋秦記》開電影版喇!藝人林文龍與宣萱出席活動,獲大會頒發螢幕情侶獎,宣萱即將與古天樂拍攝兩部電影,其中一套是改編無綫劇集《尋秦記》的電影版,她表示會 ...


《尋秦記》開電影版喇!


藝人林文龍與宣萱出席活動,獲大會頒發螢幕情侶獎,宣萱即將與古天樂拍攝兩部電影,其中一套是改編無綫劇集《尋秦記》的電影版,她表示會先與古天樂合作拍攝另一部電影,戲中亦有張繼聰加入,她笑表:「好開心,因為未同過阿聰拍,我好鍾意佢,佢可以演活角色!同古天樂太耐冇合作,就要warm up下!(又做人質?)唔係,而家睇劇本就唔係!」

談到《尋秦記》再與林峯合作,二人又簽同一經理人,變成同門姊弟,他表示:「我同佢講唔怕,因為佢而家既年紀同佢個樣唔似,好有信心呢套戲會拍得好順利!」

林文龍則自嘲與宣萱齊封螢幕情侶,是最「年青」的一對,更說:「我初初同佢拍《不懂撒嬌的女人》,比人寫話係兩隻老鬼救全家,我仲以為係講緊胡楓同埋羅蘭!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!