網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月29日 星期四

唔敢去拍劇!孫慧雪冇見B仔幾日都內疚 __,孫慧雪,

孫慧雪就話自己唔見個B幾日已經好內疚!藝人孫慧雪有份參演的劇集《三個女人一個「因」》正於每個周日播出,講到劇集已是兩年前拍攝,雪雪笑言有很多回憶湧現, ...


孫慧雪就話自己唔見個B幾日已經好內疚!


藝人孫慧雪有份參演的劇集《三個女人一個「因」》正於每個周日播出,講到劇集已是兩年前拍攝,雪雪笑言有很多回憶湧現,跟好友黃智雯及陳智燊(Jason)都有不少難忘經歷:「同Jason係12年前訓練班同學,但一直唔多同場,今次就好多對手戲,好多搞笑事,佢就成日玩我,有場我跌落水嘅戲,佢就拍低我嘅蝦碌嘢,跟住畀晒住公司嘅人睇,搞到大家都笑我!」飾演心理醫生的雪雪大讚智雯演技出色,其中一場戲親眼目睹對方分裂出三個人格,非常有層次:「每位演員都好努力,好開心播出後口碑咁好。」

對於《三》劇拍畢多時才播出,雪雪表示沒有失望,反而一直非常期待:「依家播都幾好,我之前大肚好多Fans問我幾時再拍劇,到我生埋仔先播,大家可以Keep住見到我,幾好丫!冇錯我係冇晒劇集存貨喇!因為BB仲細,有時工作幾日冇乜見BB,已經覺得內疚,拍劇仲要忙兩、三個月,所以遲啲先。」

髮型:Simm Lui@La Mod

場地:Stormies


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!