網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月29日 星期四

港呢啲:小屏幕「蟻俠」現真身? 網民獻奇招解救! __,

唔知螞蟻係點走入去嘅呢?(設計圖片)「蟻俠」驚現香港小銀幕?近日有網民發布片段,指有螞蟻爬入電腦屏幕,無計可施。一班網民馬上發揮創意,獻計拯救「蟻俠」 ...


唔知螞蟻係點走入去嘅呢?(設計圖片)


「蟻俠」驚現香港小銀幕?近日有網民發布片段,指有螞蟻爬入電腦屏幕,無計可施。一班網民馬上發揮創意,獻計拯救「蟻俠」!

片段發布於Facebook群組「Tai Po 大埔」,只見在屏幕的純白背景中,有一隻螞蟻正四處走動,發貼者表示︰「有隻蟻走咗入我Notebook(手提電腦)個Mon(屏幕)裏面,已經兩日」,因此向網民求助︰「有乜方法可以救佢出來」。

面對螞蟻「困境」,不少網民創意百出,建議發貼者「打爆個Mon」、「搵復仇者聯盟」、「倒水入Mon」,甚或不停播放食蟻獸的片段,務求將螞蟻嚇跑。

呢啲方法唔知有冇幫到佢呢?

---------------

《港呢啲》:大事小事騎呢事,東網嚴謹選題,輕鬆製作!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!