網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月29日 星期四

【點評馮盈盈】李天翔繼續姦落去: 強姦犯仲有發揮空間! __,李天翔,馮盈盈,盈盈,

【點評馮盈盈】李天翔繼續姦落去:強姦犯仲有發揮空間!馮盈盈處女下海作,當然逃唔過被強姦命運,不過好多人就諗緊究竟李天翔有冇姦到馮盈盈呢?喺劇入面,李天 ...


  • 【點評馮盈盈】李天翔繼續姦落去: 強姦犯仲有發揮空間!


  • 馮盈盈處女下海作,當然逃唔過被強姦命運,不過好多人就諗緊究竟李天翔有冇姦到馮盈盈呢?

    喺劇入面,李天翔的食煙樣令唔少網民瘋狂話正,仲洗版式大讚李天翔做奸角出色。不過亦都有唔少人話佢永遠都係大台「御用強姦犯」,覺得大台對佢唔公平。「首先多謝網民同觀眾,對於我來講,我都做咗咁多年,同埋呢類角色都做得多,如果冇進步,公司都唔會留我係度啦!」李天翔說。

    之前一直有指李天翔係厭惡一直強姦大台姐仔,所以同大台改變合作模式,但估唔到依家喺《果欄中的江湖大嫂》入面,都係要去姦姐仔。李天翔對此就有咁解話︰「我要澄清返先,其實我轉約只不過想自由度大一些,而不是之前經常演呢類角色而導致我轉合約。我覺得每一個角色都有好多唔同發揮空間,我每一次做完都會檢討返,都會覺得下次咁樣做又得唔得呢?」

    李天翔今次同拍劇新丁馮盈盈有好多對手戲,對方仲喺網上話比佢嘅氣場嚇親,咁李天翔又點樣評價呢個對手呢? 「佢壓力大架,一來又係女仔,第二佢係第一套咁重嘅戲份。對於佢一個新人嚟講有啲難度,有好多感情位係度。盈盈,佢100分嚟講,我覺得佢已經可以有70~80㗎啦!」

    呢一幕真係唔少網民都話正
    李天翔話馮盈盈有80分
    過往有唔少女星都被李天翔「一姦成名」
    李天翔話唔抗拒做呢類角色,認為仲有發揮空間

    鍾意就快D Share啦!