網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

【第一次做奶奶】陳美齡帶新抱仔見傳媒 笑晒恨抱孫 __,陳美齡,

62歲嘅陳美齡今日榮升做奶奶,佢嘅大仔金子和平同美籍台灣女友莊文若喺中環香港會筵開16席,廣邀親戚朋友。下午大約5點40分左右,身穿紫色長裙嘅陳美齡見 ...


62歲嘅陳美齡今日榮升做奶奶,佢嘅大仔金子和平同美籍台灣女友莊文若喺中環香港會筵開16席,廣邀親戚朋友。

下午大約5點40分左右,身穿紫色長裙嘅陳美齡見傳媒,笑容滿面嘅新奶奶話:「多謝大家,好感恩,好開心,其實之前喺台灣同日本已經擺咗酒,今日就喺香港擺,但7月7日要去美國再擺,到時會邀請阿仔嘅同學、朋友、同事,噚晚成家人喺樓上佈置,一齊插花,好開心。」送咩畀新抱呢?陳美齡話送咗條家傳之寶嘅頸鏈:「係我奶奶送畀我,咁佢係我大新抱,O依家就轉送畀佢。」又大讚新抱好好,心地善良,為人純品。

至於抱孫呢個問題,陳美齡甜笑謂:「我想0架,我睇佢哋已經諗緊,係好事。始終女人係生仔,所以女人諗就最好。」願唔願意湊孫﹖佢即刻表示:「願意0架,如果佢哋想,我會好願意,梗係越多孫越好啦,因為我未試過湊孫,我淨係識湊仔,可以諗下用咩方法湊孫。」

及後,金子和平與身穿藍白色碎花長裙嘅太太見傳媒,身為奶奶嘅陳美齡好細心咁,幫新抱撥頭髮、整理條裙,一對新人更應傳媒要求,幾度咀嘴添。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:林賓尼
62歲嘅陳美齡今日榮升做奶奶。
佢嘅大仔金子和平同美籍台灣女友莊文若喺中環香港會筵開16席。
身為奶奶嘅陳美齡好細心咁,幫新抱撥頭髮、整理條裙。
陳美齡大讚新抱好好,心地善良,為人純品。
左起:三仔、陳美齡、大仔、新抱、新晉老爺金子力、二仔
一對新人更應傳媒要求,幾度咀嘴添。
陳美齡代母派利是給一對新人及餵母親飲孫新抱茶。
陳美齡感動喜極而泣對媽媽說今日係孫兒和平結婚!



鍾意就快D Share啦!