網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

黃建東戥受騙阿媽肉赤:佢搵得雞碎咁多 __,黃建東,

黃建東阿媽就被呃8萬蚊…真係慘!藝人黃建東(Derek)較早時間在社交網透露母親誤墮「點數騙局」被騙八萬港元並已經報警求助。就此事黃建東(Derek) ...


黃建東阿媽就被呃8萬蚊…真係慘!


藝人黃建東(Derek)較早時間在社交網透露母親誤墮「點數騙局」被騙八萬港元並已經報警求助。就此事黃建東(Derek)接受東網訪問,對於媽媽墜入騙局他坦言感到炆憎,從沒想過會發生在媽媽身上:「佢係一名跳舞老師,用緊iPhone,基本上唔係同社會脫節。」他指媽媽當時收到姨丈whatsapp要求買點數,本以為親人有事而感到怯懦,在未過問情況下立即去便利點過數:「本身上緊堂教跳舞,即刻去咗便利店買遊戲點數,嗰八萬係分開碌幾次,便利店職員又唔覺有問題,畀完晒先打畀阿姨同佢啲仔女,但已經太遲。」

他表示媽媽剛從警察報完案回家,但由於過數屬於自願,故難以追討損失。問媽媽現時心情如何?他說:「尚可以,但我就好嬲,返到屋企嗰刻我都禁住自己,八百蚊都話,點知係八萬蚊。(損失慘重?)係,佢本身係一個好慳嘅人,教跳舞教到腳斷先得雞碎咁多。(有冇氹佢?)都有,佢氹番我多,但都番唔到轉頭,當買個教訓,但買得都幾貴,媽咪就其實想件事告一段落。」他亦表示曾收過朋友被Hack訊息,但一睇就知道騙案而未有上當:「媽咪話幾年冇睇警訊,我都叫佢下次有事即刻打畀我同細佬,奉勸所有爸爸媽媽有咩要同子女商量。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!