網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

【唔想被消失】組合天堂鳥BOP自資出歌證「我們還在」 __,天堂鳥,

【唔想被消失】組合天堂鳥BOP自資出歌證「我們還在」男子組合天堂鳥BOP,出道時有一班妹妹仔粉絲,穩佔MK-Pop寶座,雖然有官司在身,,不過三子依然 ...


  • 【唔想被消失】組合天堂鳥BOP自資出歌證「我們還在」


  • 男子組合天堂鳥BOP,出道時有一班妹妹仔粉絲,穩佔MK-Pop寶座,雖然有官司在身,,不過三子依然對唱歌,對樂壇充滿熱誠,他們最記得曾經在陳奕迅在大學講座說了一句「我覺得天堂鳥都要支持」,令他們充滿正能量。

    為了讓大家知道仍然在樂壇,他們早前自資兼搭膊頭,製作了新歌《把你捧在手心裡》,三子表示:「好多人以為我哋已經退出樂壇,但我哋真心熱愛音樂同舞台。希望我哋嘅熱誠,打動香港嘅心。

    至於今mv次構思,以時下男女都喜歡打機為主題,他們表示;「因為game裡面嘅女主角通常都好正好靚,大家都會幻想女主角同自己拍拖,個mv只希望大家有同感。」

    歐鎮源在mv大部分都係solo演出多。
    葉灝基同女主角在mv都有對手戲。
    許俊豪邀朋友女友做mv女角,慳錢又吸睛。

    鍾意就快D Share啦!