網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

同黃智雯求婚!袁偉豪勁豪放全場爆笑 __,袁偉豪,黃智雯,

袁偉豪演繹點同黃智雯求婚。藝人袁偉豪(Ben)、黃智雯(Mandy)、陳智燊、郭子豪及林秀怡到葵芳宣傳《三個女人一個「因」》,台上三位男主角分別演繹不 ...


袁偉豪演繹點同黃智雯求婚。


藝人袁偉豪(Ben)、黃智雯(Mandy)、陳智燊、郭子豪及林秀怡到葵芳宣傳《三個女人一個「因」》,台上三位男主角分別演繹不同人格向Mandy求婚,Ben表現得超豪放令全場笑爆!Mandy又與舞林高手陳俊堅表演現代舞,大晒舞功。

扮女人引回響

最近Ben在戲中扮女人引起網上回響,Mandy大讚對方扮女人靚過自己,Ben笑說:「靚唔過Mandy,託佢嘅福啦,可能靚過一般男仔扮女仔啫!(你好有媚態喎!)咁要多謝父母,我都冇乜包袱。(女友張寶兒咩評語?)唔單止佢,仲有好多朋友睇過,咁難得有機會扮,就去盡佢! (有冇朋友叫你即場演繹幾種人格?)都有朋友開始混淆,又有人叫我婚禮做姊妹。(你OK?)唔化嗰啲妝都OK。」

黃智雯晒舞功

講到台上晒舞功,Mandy表示只練了三小時:「之後會有個足本版本放上網,有人提議我唱主題曲,我話不如跳一隻主題曲舞,遲啲仲可能以唔同嘅人格去演繹隻舞。」她又即場向Ben挑機,請他一同跳鋼管舞,但Ben說:「留番台慶先,唔係唔做,但要出師有名!」Mandy又表示有考慮過跟其他藝員組一隊跳舞組合宣傳,Ben指監製有提出或可以原班陣容演出音樂劇、歌舞劇,他亦躍躍欲試。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!