網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

熊心如再展歌技 蘇韻姿阮政峰戲外SWEET爆唱情歌 __,蘇韻姿,

唔知大家噚晚有無睇《愛回家》呢?蘇韻姿(熊心如)噚晚喺劇入面唱歌唱到五音不全,仲要唱到阮政峰(池子孝)差啲撞車,恐怖到一個點。但原來戲裡戲外係完全兩個 ...




唔知大家噚晚有無睇《愛回家》呢?蘇韻姿(熊心如)噚晚喺劇入面唱歌唱到五音不全,仲要唱到阮政峰(池子孝)差啲撞車,恐怖到一個點。

但原來戲裡戲外係完全兩個版本。噚晚蘇韻姿就喺社交網站上載咗一個短片,同樣係阮政峰揸車,但就唔係劇入面嗰架貨Van,而係私家車,原本嘅獨唱就變成合唱,而且由恐怖變為冧爆。雖然蘇韻姿寫話:「啊孝,你唔係好鍾意同我唱歌㗎咩?為咗預早祝你愚人節快樂-我就擺呢條片上網」不過個短片就令人覺得佢哋好Sweet,網民就留言問佢哋:「好聽,係咪一齊左啦」、「在一起」、「u2 r soooo sweet!!!!!!」、「你哋兩個好襯」等等 大家又點睇呢??

講返轉頭,阮政峰唱歌原來都幾好聽,壹仔都覺得佢哋好襯囉。

鍾意就快D Share啦!