網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

真金白銀顯忠誠!陳榮峻吳香倫拒婚戒贊助 __,陳榮峻,吳香倫,

講定恭喜先!資深藝人陳榮峻早前向拍拖三年的女友吳香倫(Helen)求婚成功,二人正着手準備婚事,有傳二人將於四月拉埋天窗,陳榮峻接受訪問否認四月的婚期 ...


講定恭喜先!


資深藝人陳榮峻早前向拍拖三年的女友吳香倫(Helen)求婚成功,二人正着手準備婚事,有傳二人將於四月拉埋天窗,陳榮峻接受訪問否認四月的婚期,並透露婚禮將於七月舉行,他說:「我哋仲未註冊,暫定係7月10日,我哋上次去到婚姻註冊處唔畀登記,要4月10日先至可以登記,不過因為我要去橫店拍新劇《包青天再起風雲》,拍完返嚟登記先可以確定。」陳榮峻又透露,他與吳香倫的婚禮將於7月10日在香港島堅道16號天主教聖母無原罪主教座堂舉行,並將由香港天主教教區副主教陳志明主持婚禮。

2折買戒指

二人邊忙工作忙着手婚禮,日前才手拖手到珠寶店買下代表一生承諾的結婚對戒,二人的感情故事感動不少人,店家更主動提出贊助婚戒,不過陳榮峻與準陳太Helen齊齊拒絕,陳榮峻表示:「佢哋話想贊助,但我哋堅持要真金白銀去買,因為戒指係要自己畀錢買先有忠誠喺度,最終係用2折買咗。」

上婚姻輔導班

身為天主教徒的二人早前更完成了「公教婚姻輔導班」,陳榮峻透露:「天主教有規定,如果要教堂行禮係要上輔導班,我哋上咗三堂先拎到證書,拎唔到證書係唔可以喺教堂行禮。」講到二人的酒席安排,陳榮峻表示正安排中:「原本諗30圍,但真係唔得呀,想可以喺40圍內。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!