網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

激讚單身岑杏賢!朱千雪嘆難介紹好仔 __,千雪,岑杏賢,朱千雪,

朱千雪(左)與岑杏賢情同姊妹。藝人朱千雪、岑麗香、張名雅、區永權、岑杏賢(Jennifer)及陳國峰等到荔枝角出席《bigbigchannelxThi ...


朱千雪(左)與岑杏賢情同姊妹。


藝人朱千雪、岑麗香、張名雅、區永權、岑杏賢(Jennifer)及陳國峰等到荔枝角出席《big big channel x Think Big!Workshop》復活節活動,千雪與現場小朋友玩得相當投契,她表示自己是家中長女,有湊兩位妹妹的經驗,亦很喜歡跟BB玩。問到與男友有否結婚生BB的計劃?千雪說:「玩住人哋啲小朋友先,結婚之前都要享受吓拍拖,依家未Enjoy完,我哋仲住喺兩個唔同地方,盡量都抽時間相處吓先。」

千雪嘆好友難搵男友

而單身的Jennifer則表示隨時Ready再拍拖,但暫時順其自然。問到千雪有否好介紹?她笑說:「都知道你咁問,有都介紹咗」至於Jennifer說:「佢有兩個妹,係都介紹畀妹妹先,我最多排第三!」千雪笑說:「咁都冇辦法,真係有兩個妹,佢哋嫁唔出要我養㗎!而且Jennifer學歷高,都幾難搵!」Jennifer則表示不覺得學歷高難找男朋友,認為男士應該要有自信,此時千雪卻愈講愈錯,表示跟Jennifer一起會很大壓力:「佢係心理顧問,同佢一齊佢會知你諗乜,會輔導你!我心諗,你咁勁,我唔使講嘢」此時Jennifer顯得相當無奈:「唔好再踩喇!我已經好難揾!你真係好姊妹!」記者着千雪讚番Jennifer,她一時語塞,再說:「佢學歷高、人又靚、心地好,又識心理學……仲有咩呀?」令Jennifer啼笑皆非。

岑杏賢考獲職訓發展師

講到兩人在big big channel主持節目《心理急救室》,Jennifer考獲全球職訓發展師,她表示很開心有平台可讓她發揮所長,為有任何心理問題的觀眾提供意見。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!