網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年3月31日 星期六

溫碧霞:趴天鵝晒玉背 溫碧霞一家三口勁溫馨 __,溫碧霞,

想引死人咩!藝人溫碧霞(Irene)一向都好注重家庭樂,不時都同老公何祖光及囝囝一齊出外,每次見親佢哋啲相都覺得好溫馨。呢日Irene又喺社交網同網友 ...


想引死人咩!


藝人溫碧霞(Irene)一向都好注重家庭樂,不時都同老公何祖光及囝囝一齊出外,每次見親佢哋啲相都覺得好溫馨。呢日Irene又喺社交網同網友分享多張家庭樂嘅相,就話:「 I love my family:)(我愛我的家人)」

相中見到Irene同家人享受陽光與海灘,着上三點式嘅Irene趴喺天鵝嘅水泡,大晒白滑玉背兼展露佢招牌甜美笑容,而囝囝何國倫都同樣趴喺天鵝嘅水泡,似乎佢就喺度晒日光浴,不知玩得幾開心!另外,仲見到Irene攬住老公同囝囝錫錫嘅溫馨照,其實一家人開心健康一齊,就係最美好嘅時光。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!