掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

倒立變拱橋!麥明詩水着玩瑜伽 __,麥明詩,

小心啲好喎!唔少藝人為咗保持美好身段,不時都會做運動或者做吓瑜伽keepfit。而無綫小花麥明詩今日就喺社交網甫咗一段喺沙灘做瑜伽嘅短片,並留言:「夕 ...


小心啲好喎!


唔少藝人為咗保持美好身段,不時都會做運動或者做吓瑜伽keep fit。而無綫小花麥明詩今日就喺社交網甫咗一段喺沙灘做瑜伽嘅短片,並留言:「夕陽下練習平衡力 #whatidoinkohsamui #下次再穩啲」原來麥明詩去咗蘇梅島玩呀!

片中見身穿三點式泳裝嘅麥明詩,輕易咁喺沙灘度做出倒立嘅動作,不過定左五秒左右就似乎開始力有不逮,由倒立變咗拱橋,睇見都覺得好牙煙!唔少網民都大讚佢啲筋軟到可以摺埋自己,不過亦有人投訴條片太過黑,叫佢下次唔好喺日落先去做瑜伽。此外,仲有人話佢喺沙灘玩倒立好容易整親條頸,仲提佢要小心!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!