掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

比人命重要?港女撐暈倒不除頭套保童心 __,港女,

有港女撐演藝人員暈倒不除頭套,以保小朋友童心。(設計圖片)演藝人員不適時未有即時除頭套續有餘波。日前有遊客欣賞迪士尼巡遊時,ShellieMay突然腳 ...


有港女撐演藝人員暈倒不除頭套,以保小朋友童心。(設計圖片)


演藝人員不適時未有即時除頭套續有餘波。日前有遊客欣賞迪士尼巡遊時,ShellieMay突然腳步浮浮,繼而暈倒。不少人紛紛為ShellieMay送上祝福,但亦有人批評工作人員處理不周,未有立即為暈倒的演藝人員脫下頭套,直斥他們「攞人命較飛」。不過,有網民則為主題公園護航,認為做法並無不妥,如即場為卡通人物脫下頭套,會破壞小朋友的童心。此話一出,立即被其他人批評「麻木不仁」,並未有站在他人角度着想。

網民Carrie留言稱,工作人員固然辛苦,但不認為應因其暈倒而脫下頭套,令小朋友的童心和幻想被幻滅。「小朋友開開心心嚟迪士尼玩,玩玩吓個工作人員除咗個頭套,小朋友先知一直以為個卡通人物竟然係人,第日再去玩佢仲會唔會信?」她又舉出聖誕老人作例子,「就好似我哋細個信聖誕老人係真咁。」她一再強調,小朋友的童心萬一被破壞,「邊個可以補得返?」

有網民隨即截圖並分享至其專頁,諷刺地指「留言世界級,童心破壞咗補唔返呀,一個唔好彩死X咗就份人工包埋」,批評該網民:「自己唔識同細路解釋個世界發生緊咩事,就將個責任拋畀其他人承擔。」其他人紛紛和應,提出家長應趁此時讓小朋友知道真相,認為「如果入面個人真係有咩事,啲細路個陰影面積係會仲大。」

但也有曾任職「公仔人」的網民表示,「又熱又焗有冇風扇仔都一樣死」。亦有人認為「童心」較為重要,讚賞該工作人員敬業樂業。藝人何遠東亦發聲,指每個行業都有他的要求,「表演藝人絕對想每一次岀場都做到最好,此乃專業」。不過,有人立即反駁:「有要求唔代表可以收買人命!」

網民有話說

何遠東:睇完條片,心頭一湧,希望Mascot內的演員無事。事實如此,表演藝人絕對想每一次岀場都做到最好,此乃專業。所以,下次睇完演出,記得俾掌聲鼓勵表演者!

C.w. Ho:換轉暈嗰個係佢得唔得?佢可以諗都唔諗答個「得」字嘅我話佢叻呀!

Lam Chun Hin:如果係嗰個工作人員咁諗我都會好佩服佢,但跟住我都係會除佢頭套。

Kennie Mich Wong:做過公仔人嘅我表示:又熱又焗有冇風扇仔都一樣死。

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!