掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

何雁詩找數晒低胸爆乳照 表情誘惑迷死人 __,何雁詩,

何雁詩去咗度假曬太陽,之前佢就晒過泳照相,但今次呢張相仲更加性感呀!最近天氣又好又暖,唔少女人們都蠢蠢欲動去海灘晒吓身材……同埋曬吓太陽~身在外地度假 ...


何雁詩去咗度假曬太陽,之前佢就晒過泳照相,但今次呢張相仲更加性感呀!


最近天氣又好又暖,唔少女人們都蠢蠢欲動去海灘晒吓身材……同埋曬吓太陽~身在外地度假嘅歌手何雁詩(Stephanie)都唔例外,佢最近都去咗有陽光與海灘嘅地方,連日都喺社交網上載泳照,不過就得背脊同側面,搞到網民係咁留言跪求佢正面照,今日佢終於找數喇,佢晒咗張低胸爆乳照,睇到網民嘩嘩聲!

睇相見Stephanie喺沙灘上着住一條超低胸雪紡裙,挨住喺樹幹上,左手輕輕夾喺胸前,晒出深溝,表情仲好誘惑,佢留言話:「Where's your final destination? HAPPINESS.(你的最終目的地在哪裏?快樂)」仲話要大玩特玩,唔知邊個幫佢影嘅呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!