掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

SJ五月澳門開騷!崔始源預告有精彩演出 __,崔始源,Super Junior,SJ,始源,

崔始源以一身西裝造型出席活動。韓國人氣男團SuperJunior(SJ)成員崔始源以一身西裝骨骨的造型現身美獅美高梅晚宴紅地氈,現場有過百粉絲等候偶像 ...


崔始源以一身西裝造型出席活動。


韓國人氣男團Super Junior(SJ)成員崔始源以一身西裝骨骨的造型現身美獅美高梅晚宴紅地氈,現場有過百粉絲等候偶像,大會一早預備問題,問他是否第一次到澳門?崔始源說:「其實去過好多次,之前係同成員嚟,單人就好耐前嚟過一次,大家都知韓國男仔要服兵役,我就完成咗後到澳門同大家見面。(對澳門印象點?)澳門係中西文化交流嘅中心點,可以見到好多文化遺產同埋靚嘅景色,不過我諗今次冇咩機會去欣賞,但知道呢度有好多美食。(對美獅美高梅嘅感覺?)去咗其中一間朱古力店,未見過咁多朱古力造嘅產品,係好特別嘅體驗。」

記者問到崔始源可會去賭博?他耍手示意不會。問到有甚麼想跟澳門粉絲講?他說:「嚟緊Super Junior會有個Super Show喺澳門舉行,希望大家會期待我哋嘅精彩演出。」記者再問崔始源接下來的工作大計,最初翻譯示意不會回答,但他亦主動叫對方翻譯問題給他聽,並回答:「咁要同大家多方面見面同努力,最快會喺5月嘅Super Show 7 in Macau同大家見面。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!