掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

【學周慧敏唔要歌酬】明益本土樂迷 古巨基:今次係香港特別訂製嘅版本 __,古巨基,周慧敏,

古巨基5月紅館開騷喇,唔知今次有咩驚喜俾大家呢?「因為本身係一個巡迴緊嘅演唱會,而家返到嚟香港站,但係返到嚟香港站想係一個叫做為香港特別訂製嘅版本,包 ...




古巨基5月紅館開騷喇,唔知今次有咩驚喜俾大家呢?「因為本身係一個巡迴緊嘅演唱會,而家返到嚟香港站,但係返到嚟香港站想係一個叫做為香港特別訂製嘅版本,包括全新歌單、全廣東歌,然後製作上包括舞台服、巨型道具同埋影像上嘅,都會特別為香港站做新嘅,所以想帶個『香港特別版』俾呢一站嘅所有觀眾,同之前tour做緊嘅唔同。」

周慧敏之前開嘅入行三十周年演唱會,基仔做佢嘅個唱總監,個個睇完都話個製作好正,又俾人睇到另一面嘅周慧敏,基仔有咩感覺呢?「我其實好開心,因為之前做周慧敏演唱會總監,之前淨係幫自己做過,以前演唱會都做好多幕後工作,包括諗idea,無論場景,甚至乎衫我都有俾啲意見,除外自己以外就真係做周慧敏呢一次,喺迴響上令到我好滿足,因為歌手以外嘅幕後崗位,大家覺得都幾好嘅反應,係好開心。」

咁基仔會唔會好似周慧敏咁,將歌酬放埋落製作上咁大愛呢?「上次周慧敏就係,佢不惜工本 ,佢開騷唔係為咗歌酬,係為咗做好個製作,我個case都係,我個人都係咁,即係唔會先諗自己要袋幾多錢,係掉番轉頭要使幾多錢去做好嗰件事緊要啲,今次因為係全新嘅版本,有好多新嘅製作要加落去,呢排都仲開緊會,可能擒日開完會之後,今日我又諗到一個新構思,又會提出,所以要到接近開騷前先知道,最後製作費會去到幾大。」

相關新聞:

【好愛Lorraine】自認浪漫兼係好老公 古巨基:我哋唔係淨係工作夥伴,係伴侶!

http://bit.ly/2I1gFOe

【與神對唱】搵黃子華合作 古巨基:呢首歌只有佢能幫到我

http://bit.ly/2G9V0Tg



鍾意就快D Share啦!