掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

凍到抽筋!SM水池拍MV跣腳成身濕 __,

諗住搞吓新意思,點知就出事!樂隊SupperMoment上電台宣傳新歌《不要死在崇拜裡》,談及錄製新歌趣事時,主音Sunny話為配合新歌內容需要在聲音 ...


諗住搞吓新意思,點知就出事!


樂隊Supper Moment上電台宣傳新歌《不要死在崇拜裡》,談及錄製新歌趣事時,主音Sunny話為配合新歌內容需要在聲音上有特別處理,例如唔好咬字咁正,笑言:「叫我懶啲去發音,第一次錄完我以為覺得好好,但點知再聽就麻麻,要錄過第二次。」

四子又分享拍攝新歌MV的「辛酸事」:「因為唔想再就咁影夾Band,想個感覺特別啲,所以就去咗南生圍拍,仲要玩埋水,將最柔最慢嘅水,配最急嘅音樂,帶啲唔一樣嘅Feel,所以就塔咗個水池。」SM續笑話本身都只係踢吓水,點知阿雞唔小心跣咗落水,搞到成件事唔同晒:「嗰陣又有風,凌晨3點好凍,我哋又低估咗嗰天氣,啲水係零度,每拍完一個鏡頭都要即刻披住張金色嘅保暖氈,如果唔係腳會抽筋!」最後SM又透露最近去了一趟日本錄製「驚喜」,並預告將於新碟後才推出。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!