掃呢頁CODE去手機

2018年3月25日 星期日

回到讀書時!陳嘉寶賴慰玲孖住睇情信 __,陳嘉寶,賴慰玲,

兩姊妹感情好好!好多人都話人愈大就愈難識朋友,知心好友仲難上加難!不過凡事都有例外,好似賴慰玲同陳嘉寶因工作認識而變成好姊妹,就算大家至今成為人妻,都 ...


兩姊妹感情好好!


好多人都話人愈大就愈難識朋友,知心好友仲難上加難!不過凡事都有例外,好似賴慰玲同陳嘉寶因工作認識而變成好姊妹,就算大家至今成為人妻,都好似對孖公仔咁報喜,感情超好!

今日嘉寶就喺社交網同網友分享賴慰玲帶佢去讀書時候嘅地方,兼睇佢舊時嘅locker,嘉寶就話:「男生們是非,我細細聲講給你⋯在賴小姐的帶領下,參觀了她念書時期的locker 。」佢哋仲即席上演一場睇情信嘅樣,真係睇得好開心喎!不過講真依家仲有幾多人會寫情信,難怪嘉寶話:「其實...現在還會有人寫情信偷偷攝入心儀者的locker嗎?」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!