掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

36歲薛凱琪唔急拍拖:父母鍾意我單身 __,薛凱琪,

薛凱琪唔急拍拖。歌手薛凱琪晚上在將軍澳電視城為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,她說:「自己好耐冇唱《奇洛李維斯回信》,通常大騷先唱,唱得太多會唱爛 ...


薛凱琪唔急拍拖。


歌手薛凱琪晚上在將軍澳電視城為無綫節目《流行經典50年》擔任嘉賓,她說:「自己好耐冇唱《奇洛李維斯回信》,通常大騷先唱,唱得太多會唱爛,好慶幸啲經典歌都係初出道,依家變成好多人嘅回憶。」

工作狂薛凱琪剛完成網劇拍攝,又忙籌備國語唱片,還要為自己的服裝生意開會。問到豈不是沒有時間拍拖?她說:「任何人甚至係天王巨星話冇時間拍拖都係呃你嘅,尤其我呢啲注重戀愛嘅人,如果有伴侶,一定搵到時間拍拖,抽3分鐘時間去食碗車仔麵都係拍拖。」

現時36歲的薛凱琪依然單身,坦言沒有追求者,認為要看緣分,不會心急,她說:「如果因為適婚年齡,而影響到對男人嘅選擇,係真係會揀錯㗎。」薛凱琪指父母更加不心急她找對象,她說:「父母根本唔鍾意我拍拖,因為驚我搵錯對象,鍾意我單身。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!