掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

關之琳 x 陳柏熹 一個時裝騷的日與夜 __,陳柏熹,關之琳,

一個月時間,兩個服裝品牌,三位主腦人物,成就一個大型戶外FashionShow「StopTheTrafficSeries2-StopTheSeaTra ...


一個月時間,兩個服裝品牌,三位主腦人物,成就一個大型戶外Fashion Show「Stop The Traffic Series 2 - Stop The Sea Traffic」。本集動新聞,會帶大家看看,一個fashion是如何誕生。

4月12日,下午三時,Fitting Day。

距離Fashion Show舉行日期尚餘八日。

是日三十多位中、外Model,齊集鰂魚涌為20號晚舉行的Fashion Show作Fitting。身為MOISELLE Creative Director的陳柏熹(Harris),以及Fashion Show的Show Director Christine,一早與他們的團隊齊集。Christine忙着編排Model的出場次序及穿着甚麼服飾,而Harris則指導Dresser如何整理Model的服飾。問到Harris為何會構思於鬧市中舉行戶外Fashion Show?他指品牌於20周年時,曾封了都爹利街來舉行名為「Stop The Traffic」的時裝騷,於是今次他希望將概念延伸至海上,在尖沙嘴海旁舉行這個名為「Stop The Traffic Series 2 - Stop The Sea Traffic」的時裝展。回想籌備這個時裝展的困難處,Harris都不禁笑說:「最難係要傾個場地,因為原來呢個地方,涉及到唔同部門,可以一部份係康文署嘅,一部份係太空館嘅,又要同政府傾,又要同區議員傾,又要同消防傾,要攞一尺範圍,要同五至八個部門傾,所以最難係organize成件事。」

而剛忙畢的Christine,接愛訪問時,透露由初次Casting到是日fitting,她們已見過二百多位model:「Harris見過200幾個model,喺香港嘅 model我諗差唔見哂,其實香港好少有騷一次會用三、四十個model, i think MOISELLE is the only local brand it does that。今日你哋見到嗰啲,全部都係經過一輪面試兩輪試衫之後決定落嚟。」其實Christine以前都係一位名模,不過早年佢已經退居幕後做fashion show搞手,所以今次身為Show Director 嘅Christine,除咗要負責當日音樂、氣氛、model出場先後次序之外,佢仲會以佢本身經驗,幫Harris決定邊位Model合適着邊件衫,Christine話:「因為designer嘅角度係好特別,so there is lots of things我地要同佢地商量,依家呢個係大家努力而達成最佳效果。」

晚上七時,另一位主腦人物Design Director關之琳亦現身,為其主理的品牌Rosamund MOISELLE進行fitting,關之琳透露今季服飾為大家帶來牛仔demin外套、JUMPSUIT等服飾:「都係將自己鍾意嘅元素放咗入去,好似JUMPSUIT咁,我自己本身都好鍾意着,另外牛仔demin我亦好鍾意,點解咁鍾意denim呢,第一佢唔會皺同埋好有型,所以啲洗水同埋爛爛地嘅denim係好有味道,好舒服又有型又易配搭。」



4 月20日,下午二時十五分,Show Day。

距離Fashion Show舉行時間尚餘六小時。

較早時間,工程人員已經大致set up好會場,但由於天陰陰的關係,所以大會先以膠布包裹住白色梳化,以免被淳濕。近半百工作人員於會場上各自在忙,有些在處理音響,有些有佈置會場,有的則逐一將場刊攝進坐位中。而Christine則在忙着跟30多位model綵排出場序。

雖然貴為品牌的Creative Director,但Harris亦一早到場監督着佈置等事宜。

直到晚上七時許,賓客陸陸續續到場,何超瓊、樂基兒、刑嘉倩、陳欽傑及陳徐巧嬌、何穗、呂良偉等讓傳媒拍照後均逐一到場。此時Harris並非忙着招乎友人,而是在後台為出場的model作最後的整理,直到fashion show順行進行,大半數服飾已亮相後,Harris才跟關之琳到舞台旁準備出場謝幕。

記者:羅慧敏、倩宜

攝錄:馮峰、Neo、Andrew、吉吉、廖達燊、馮嘉銘

攝影:沈健程



關之琳與陳柏熹是這次fashion show的其中兩位主腦。

關之琳主理的服裝品牌Rosamund MOISELLE,亦會於是次時裝展登場。

Model換好服裝後,關之琳細心為其整理。

身為MOISELLE Creative Director的陳柏熹,亦親自為Model整理服飾。

Christine是這次時裝騷的 Show Director。

時裝騷當日於尖沙嘴海旁舉行。

會場內鋪滿大量羽毛。

何超瓊。

樂基兒。

陳欽傑、陳徐巧嬌、呂良偉及楊小娟。

陳柏熹及何超盈

何穗。

開騷喇

超盈不時以手機拍下行騷的Model。

到場賓客均全神貫注欣賞。

邢嘉倩等欣賞時裝騷時,不忘自拍。

時裝騷尾聲,關之琳便出場謝幕。

陳柏熹與關之琳一同答謝來賓。

鍾意就快D Share啦!