掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

【導演火火大發現】謝霆鋒秘製葡式雞威靈頓加臘腸 __,霆鋒,火火,謝霆鋒,

【導演火火大發現】謝霆鋒秘製葡式雞威靈頓加臘腸謝霆鋒再做新一輯「鋒味」後,今次請來導演火火上節目分享美食,由謝霆鋒自然冇冷場,火火今次就食到佢煮嘅萄式 ...


  • 【導演火火大發現】謝霆鋒秘製葡式雞威靈頓加臘腸


  • 謝霆鋒再做新一輯「鋒味」後,今次請來導演火火上節目分享美食,由謝霆鋒自然冇冷場,火火今次就食到佢煮嘅萄式雞威靈頓,點知一試就十分難忘。

    原來喺雞入面,霆鋒放咗中國人嘅傳統食物臘腸,有口福嘅火火,即場大讚有咁cool嘅男人為自己下廚,冇女人唔冧嘅說話。

    點解要放臘腸入去,霆鋒就有佢嘅一套:「用臘腸入味,好多國家都有呢個文化。西班牙有Choriza;意大利有Salami。其實全世界烹飪都係貫通,佢哋有Parma Ham,我哋有金華火腿,有腐乳。你明白咗,全世界都一樣。」
    有謝霆鋒為自己下廚,連係男人嘅火火都話好冧。

    識煮嘢食嘅男人,係格外有魅力。

    萄式雞威靈頓,令人流晒口水。

    謝霆鋒邊煮邊跟火火傾中國食材。

    鍾意就快D Share啦!