掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

「百萬女郎」Peggy&Rose密謀組隊搶觀眾 __,Peggy,丘雅雯,

「百萬女郎」邱雅雯(左)同秦芷瑤真係好吸睛!亞視斥資過千萬元購買版權的新版《百萬富翁》,除有陳志雲力撐大局外,還有兩位吸睛的「百萬女郎」邱雅雯(Peg ...


「百萬女郎」邱雅雯(左)同秦芷瑤真係好吸睛!


亞視斥資過千萬元購買版權的新版《百萬富翁》,除有陳志雲力撐大局外,還有兩位吸睛的「百萬女郎」邱雅雯(Peggy Cash)和秦芷瑤(Rose Money)做左右手,令到節目生色不少。面對大師級陳志雲,她們覺得對方友善又有急才,因而受益不少。她們更希望可以組成組合出擊!

本身是模特兒出身的Peggy說:「志雲係好勤力嘅人,臨危不亂,我喺佢身邊學到好多執生技巧,最重要學到佢嘅工作態度,每次拍攝前,見佢喺化妝間度努力背稿,好認真,但出場時又見佢可以好輕鬆,仲會臨時爆肚,呢啲真係有排學!」

而當演員的Rose則覺得與志雲的接觸跟想像很有分別,她說:「之前以為佢好嚴,但合作後其實好和藹,呢位前輩仲提點我唔好緊張,教我點應對每個唔同環節!」

齊齊出絕招

除了當「百萬女郎」外,她們都有共同目標,是希望公司可以安排拍劇或演出旅遊、飲食節目等,以組合發展更好,Peggy笑說:「我嘅強項係扮靚、養生,閒時會玩瑜伽同煮嘢食,又鍾意去旅行,所以好多節目都好啱做!(平時最鍾意煮嘢食畀男友?)我係工作至上,公司剛剛開台,老闆同香港人對亞視都好大期望,如果人哋話食物可留住男人個胃嘅話,我想留住觀眾個胃先!」而Rose則稱最愛煮甜品,笑稱準備為Peggy整生日蛋糕,認真姊妹情深!

場地:帝醇酒莊


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!