掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

楊子帶大仔赴父親悼念會 黃聖依失蹤? __,楊子,黃聖依,

楊子上載父親逝世三周年悼念會的照片到朋友圈,只見他帶同大仔安迪赴會,未見黃聖依蹤影。早前在內地真人騷《媽媽超人》中,黃聖依公開了與老公楊子的豪宅,多層 ...


楊子上載父親逝世三周年悼念會的照片到朋友圈,只見他帶同大仔安迪赴會,未見黃聖依蹤影。


早前在內地真人騷《媽媽超人》中,黃聖依公開了與老公楊子的豪宅,多層設計的豪華古堡,嫲嫲寵愛孫仔安迪,更為他建了遊樂場,令人羨慕!

呢啲叫做豪?未算,近日,楊子在朋友圈上載了父親逝世三周年舉行的悼念會,身為孝子嘅楊子帶同大仔安迪出席,見到悼念會上個禮堂超級大,坐滿晒人,睇樣起碼超過數百,鮮花擺滿祭台,十分莊嚴,不過個講台上面有啲奇怪,楊子父親嘅遺照只得剪影,唔知係咪刻意做作手腳,而活動上亦未見黃聖依出現。

其實,三年前楊子父親出殯當日仲巴閉,送喪隊伍長達數百米,靈柩由特製巨大靈車運送,參與喪禮的親朋塞滿了三車行車道的大馬路,氣勢磅礡!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!