掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

舒淇笑住恭喜舊愛黎明做老竇 __,黎明,舒淇,

舒淇大方祝福黎明榮升老竇。影后舒淇出席BVLGARI珠寶活動,穿上低胸晚裝的她佩戴2,100萬珠寶,非常搶鏡。對於舊愛黎明女兒日前出世,舒淇於活動前已 ...


舒淇大方祝福黎明榮升老竇。


影后舒淇出席BVLGARI珠寶活動,穿上低胸晚裝的她佩戴2,100萬珠寶,非常搶鏡。對於舊愛黎明女兒日前出世,舒淇於活動前已透過公關表示不回應私人事,但當追問舒淇時,她也落落大方,並笑住表示恭喜對方,問到會否親自送祝福?舒淇謂:「我會經過其他人恭喜佢,佢(黎明)都好忙(有冇留意黎明嘅漢奸論?)冇喎!做藝人都係公開人物,都會有自己私隱權,咁專業人士就應該專業啲。」

談到「四大天王」被形為「四大外父」,舒淇聞言也笑不攏嘴謂:「我唔知呀!覺得呢啲唔關事嘅,咁點吖!呢啲係人生階段,所以都要過20年後先再講」

近日皮膚敏感又發作的舒淇表示,情況大有好轉,認為休息已是最佳的治療方法,更謂:「我都休息咗大半年,但一直都有接緊好多嘢,之前做北京電影節評委,覺得身體好似ok,咁應該可以提早拍番嘢,但要等到想拍嘅嘢先。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!