網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月11日 星期三

網民盼大台力捧黃嘉樂 《果欄中》出場6集即死 __,大台,TVB,

黃嘉樂喺《果欄中的江湖大嫂》入面,只係出場短短6集,但呢6集已經令唔少網民記得勇哥呢個角色,加上黃嘉樂個角色設定係一個暖男型嘅江湖大佬,真係令唔少絲打 ...




黃嘉樂喺《果欄中的江湖大嫂》入面,只係出場短短6集,但呢6集已經令唔少網民記得勇哥呢個角色,加上黃嘉樂個角色設定係一個暖男型嘅江湖大佬,真係令唔少絲打都深深被呢位大佬迷倒。

有唔少網民認為黃嘉樂有俊俏嘅外表,理應係大台好快上位,仲話希望大台可以多啲劇集搵佢擔正,唔想再睇嚟睇去係班老餅小生。其實黃嘉樂入行時候,大台都俾咗唔少機會。不過佢就接受唔到自己被定型,曾經有一段時間自暴自棄。

雖然中途都有返大陸拍劇,仲要做男主角添,不過當時嘅佢,演技依然係有啲幼嫩。可能經過一段時間浸淫,黃嘉樂嘅演技亦都成熟咗唔少,之後佢又可唔可以把握機會坐成,就真係靠佢自己努力啦!



鍾意就快D Share啦!