網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月11日 星期三

港珠澳「消失」的防波堤 防到浪就有鬼 __,

【新增動新聞】港珠澳大橋東西人工島被質疑防波堤崩塌事件惹公眾關注,有市民於本周一下午約3時半在飛機上拍攝到其中一個人工島的防波堤消失,出現一個缺口。根 ...


【新增動新聞】

港珠澳大橋東西人工島被質疑防波堤崩塌事件惹公眾關注,有市民於本周一下午約3時半在飛機上拍攝到其中一個人工島的防波堤消失,出現一個缺口。根據天文台資料,影片拍攝當日下午約3點半,人工島附近的大澳水域正值潮漲,水位漲至1.74米。土木及結構工程師蘇耀坤認為,今次防波堤出現缺口與水漲無關,「就算水漲,高空都會望到水底嘅扭工字塊〈弱波石〉。」

轉載這片段的前香港民進黨負責人、現為網台主持人的楊繼昌今日接受《蘋果》表示,其朋友是於本周一由歐洲經多哈返港,在航機上拍攝窗外風景時,拍攝到港珠澳大橋,發現其中一個人工島的防波堤消失,出現一個缺口,大感震驚,「佢純粹喺飛機上睇到報紙先知人工島呢單新聞,佢鍾意影飛機上嘅雲,順便咁啱影到呢件事,佢影嘅時候好清楚見到嗰缺口,點解會一單咁大嘅工程,好明顯圍著嘅防波堤會有咁大嗰窿。」

楊承認,拍片人未能分辨疑似有缺口的是東、西哪個人工島,但事件已引起不少網友討論,「「究竟係東人工島定西人工島嘅問題,抑或純粹水漲浸咗,水退時會見得番?但就算係咁,設計同政府與內地管理局嘅講法好明顯不同,並非原先嘅設計,唔會專登有嗰窿喺度,路政署理論上係技術官僚,應按事實話俾市民聽呢嗰建築係有問題定冇無問題,如果按照宜家睇到嘅情況,你都夠膽話冇無問題,我覺得佢哋本身嘅技術知識係有好大嘅專業精神嘅質疑。」

工程師蘇耀坤看過有關影片後表示,上次弱波石「隨機」擺放的東人工島,圍邊為紅色磚,今次影片拍到的人工島圍邊為灰色磚,相信是西人工島。他指根據立法會議員范國威上周三(4日)曾展示兩個人工島的相片,當時西人工島島尖已出現一個缺口,懷疑防波堤已被大橋管理局「清走晒」。他指此舉會進一步危害人工島安全,「因為海浪每日不斷拍打人工島,所以需要防波石抵消浪嘅沖擊力,如果無咗防波石,結構就會不斷被水不停咁拍打,就算係石頭都會撞穿嗰窿,人工島嘅結構會被侵蝕。」

蘇耀坤指兩個人工島近海底隧道口的位置較低,根據港珠澳大橋管理局回覆香港質詢報告,中間凹位的防波石被水蓋過,「如果呢個係佢設計,係好有問題,啲浪係水嘅面上面,而唔係喺水底下,啲浪係要靠佢喺水面嘅深度嘅力托著冚落岸邊,〈防波石〉應該同浪差唔多嘅高度,但見到完全浸喺水底,又唔見有嗰浪嘅跡象,即係防波石嘅高度唔夠,因為你無浪都已經浸晒,你點可以防波呢?」

對於當局聲稱這是原本設計,蘇耀坤反駁「就算係設計,高度無咁高嘅情況下,應該起碼預擋4米高嘅浪,你都要高過最高水平線4米咁多,先至可以擋4米嘅浪,但現時水位已經浸過晒啲石,乜嘢浪都擋唔到。」

路政署長鍾錦華日前實地視察港珠澳大橋人工島後,在記者會上表示,全盤接受大橋管理局解釋,指現時扭工字塊(弱波石)散落海面的擺法是設計原意,又力撐設計具備「科學性、合理性、安全性」。


鍾意就快D Share啦!