網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月11日 星期三

陳爽出書講女人經 __,陳爽,

陳爽打算喺書展推出新書。藝人陳爽出席電影優先場,她表示原本打算與老公一齊睇,但今次帶了父母到來,稍後會趕去與張嘉兒、張美妮及孟瑤等人為曾志偉慶祝的生日 ...


陳爽打算喺書展推出新書。


藝人陳爽出席電影優先場,她表示原本打算與老公一齊睇,但今次帶了父母到來,稍後會趕去與張嘉兒、張美妮及孟瑤等人為曾志偉慶祝的生日飯局:「佢哋都等緊我。(送咩禮物畀志偉?)呢個係秘密,都好難揀,因為佢咩都有,要想盡辦法。」她坦言有想過送酒,但指曾志偉飲慣靚酒,問是否怕他飲醉酒?她說:「都唔驚,但想揀啲有心思禮物。(年年都幫佢慶祝?)係,好彩佢有時間分配畀我哋,都知佢4月有好多Party。」

陳爽表示到場前其實已經去過飯局,成班女仔送他擁抱拍照留念:「佢好好笑,一見到佢就有開心感覺。(唔驚老公呷醋?)當咁佢係前輩,全部都畀個大擁抱佢,好錫我哋。」她又表示希望對方再做《獎門人》,如果有就叫她們幾個女仔一齊玩:「頭先有同佢講,唔知佢O唔OK,話我哋嚟就有。」問是否想重返幕前,她表示可以考慮,見到小朋友慢慢長大,自己亦有生意要處理,又會準備出一本分享女性心得的書籍,希望在書展推出。陳爽表示間中會跟小朋友拍影片,希望訓練他們壯膽量:「佢哋生活環境唔係對好多人,有時我煮餸都會喺我側邊打氣。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!