網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月11日 星期三

顏子菲試過亂操肌搞到唔好睇:好大隻 __,顏子菲,

顏子菲呢日好密實,佢話因為有啲涼喎~藝人顏子菲出席電影優先場,她收起性感穿得密實,問是否怕凍?她笑言:「今日係有啲涼,一時時啦,有時首映可以着得Sex ...


顏子菲呢日好密實,佢話因為有啲涼喎~


藝人顏子菲出席電影優先場,她收起性感穿得密實,問是否怕凍?她笑言:「今日係有啲涼,一時時啦,有時首映可以着得Sexy啲。」她表示現時正式成為健身教練,可以與學生分享健身及飲食的健康訊息,日前又拍了一段單手掌上壓影片,希望為保護遺棄動物出一分力:「其實係有少少Cheating,本身我係做唔到自然嘅單身掌上壓,搵咗啲幫助,但希望可以幫到手。」她表示Tag幾位圈內朋友,如吳雲甫、關楚耀及唐文龍等。

問到是否專注健身教練事業?顏子菲表示亦有忙於演藝事業,而健身屬於興趣,知道正確做法可以分享給其他人:「之前試過用唔好嘅方法令自己變到好大隻,搞到唔好睇。」她又謂開始會做一些武術訓練,希望今年傾到一至兩套動作戲做打女:「其實一路想試,但未有最好機會,依家要開始操番,要睇落好打得會多啲機會。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!