網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

太多嘢學 陳豪陳敏之少畀仔女玩電話 __,敏之,陳豪,陳敏之,

藝人陳豪與陳敏之於將軍澳出席寬頻公司與無綫舉行的活動,二人已為父母,直言因忙於湊小朋友而減少玩電話,陳豪表示:「都冇時間睇,因為小朋友都霸住晒我哋啲時 ...




藝人陳豪與陳敏之於將軍澳出席寬頻公司與無綫舉行的活動,二人已為父母,直言因忙於湊小朋友而減少玩電話,陳豪表示:「都冇時間睇,因為小朋友都霸住晒我哋啲時間,佢哋瞓我都瞓啦,依家早瞓好多,十點鐘就要瞓」陳敏之則表示精神都放在仔仔身上,通常只有在仔仔睡着後會覆訊息。

至於可會讓小朋友玩電話?陳豪直言盡量不會,因小朋友要學的東西太多,不過視像通訊亦是其中一種工具,可以令到他即使身在海外工作,亦可以見到小朋友。敏之說:「少啲畀佢玩,咁佢始終都會見到,不過阿仔好乖,唔會搶你嚟玩!」

談到黎耀祥與無綫轉成部頭約,敏之表示替對方開心,因可以找到適合自己的工作模式!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!