網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

半裸被網民惡搞!黃宗澤變瑪麗蓮夢露 __,黃宗澤,

黃宗澤半裸被網民惡搞。邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》日前終於喺myTVSUPER正式播出,當中有份主演嘅藝人黃宗澤(Bosco)喺劇中就飾演飛虎隊成員,所 ...


黃宗澤半裸被網民惡搞。


邵氏網劇《飛虎之潛行極戰》日前終於喺myTV SUPER正式播出,當中有份主演嘅藝人黃宗澤(Bosco)喺劇中就飾演飛虎隊成員,所以Bosco喺入面不時都會上演晒肌情節,一班絲打睇見Bosco結實嘅胸肌,都即時變晒心心眼!

睇見Bosco晒肌,固然就係賞心悅目喇!不過Bosco嘅粉絲,就似乎驚自己偶像冷親,所以就特登幫佢着番件衫。不過唔係幫Bosco真人着衫,只係幫佢嘅截圖加番件衫。Bosco今日喺社交網上載咗多張佢喺《飛》晒肌嘅截圖,除咗有原圖之外,仲有唔少嘅惡搞圖,當中包括着番條藍色裙扮女仔,又有着土著裝扮土人。另外,仲有key咗條白色裙加金色假髮,成個Look十足瑪麗蓮夢露嘅經典造型。

睇見大家咁有創意,難怪Bosco都留言:「笑咗流眼水!」唔少網民都話笑爆嘴,仲話Bosco嘅女裝造型真係好難頂呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!