網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

被爆欠租兩個月 樂瞳唔認自住 __,樂瞳,

樂瞳被爆與圈外男友租住深井一個屋苑的大單位,但卻欠交兩個月租。離開無綫回復自由身的藝人樂瞳被爆欠租兩個月,有讀者向東網爆料,指樂瞳與圈外男友租住深井一 ...


樂瞳被爆與圈外男友租住深井一個屋苑的大單位,但卻欠交兩個月租。


離開無綫回復自由身的藝人樂瞳被爆欠租兩個月,有讀者向東網爆料,指樂瞳與圈外男友租住深井一個屋苑的大單位,租金兩萬幾元,但樂瞳卻以單位的電器、設備等問題,至今拖欠兩個月租金,業主曾多次透過經紀聯絡,但都不得要領。

東網向樂瞳求證,樂瞳否認單位由她租住,並透過短訊回覆:「我仍然與屋企人同住。(嗰個係你男朋友?)嗰位係朋友,其實詳細嘅嘢我都唔清楚,但我朋友已經處理緊,而且喺法律程序中,我唔方便回應,但我支持朋友據理力爭。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!