網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

葉翠翠:老公冧爆!葉翠翠囝囝牛一愈大愈反斗 __,翠翠,葉翠翠,

囝囝兩歲生日,葉翠翠與老公一家三口慶祝。前港姐葉翠翠去年誕下愛子Jake,今日(11日)係Jake一歲生日,翠翠就同老公Raymond(周曉東)帶咗囝 ...


囝囝兩歲生日,葉翠翠與老公一家三口慶祝。


前港姐葉翠翠去年誕下愛子Jake,今日(11日)係Jake一歲生日,翠翠就同老公Raymond(周曉東)帶咗囝囝出去食飯慶祝,仲安排咗生日蛋糕同慶生,幸福滿瀉!

葉翠翠將相片上載到社交網,留言表示去咗囝囝最喜歡嘅一間餐廳食飯慶祝,等佢再大啲先同佢開生日會,而翠翠發覺囝囝愈大愈反斗,每次出街食飯都要好好照顧佢,搞到啲食物都凍晒,老公就成日都要食凍嘢。

翠翠都係有感而發啫,佢好肉緊咁錫囝囝「面珠墩」,咁就知佢幾錫個仔啦,佢仲留言:「小王子生日,媽mi(咪)沒有安排派對,只是一家人靜靜食飯。去到小王子喜愛的餐廳。我並不是喜歡開派對的人,所以由細到大都未試過開生日會。不過等小王子大些媽mi(咪)會搞的。食飯時爸b和媽mi(咪)真係無安樂茶飯食。不停搗亂。爸b件牛排都凍晒,次次去街爸b都食冷飯。越(愈)大越(愈)反斗。謝謝大家的祝福!感謝大家都喜愛小王子!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!