網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月12日 星期四

否認由直變攣 陳雅倫:似親人咁Close __,陳雅倫,

陳雅倫被指同沉香大王簡文樂女兒Katie關係密切,由直變攣。藝人陳雅倫一向桃花甚旺,今有指她與沉香大王簡文樂女兒Katie關係非常友好,更懷疑陳雅倫由 ...


陳雅倫被指同沉香大王簡文樂女兒Katie關係密切,由直變攣。


藝人陳雅倫一向桃花甚旺,今有指她與沉香大王簡文樂女兒Katie關係非常友好,更懷疑陳雅倫由直變攣!對此,陳雅倫表示:「我同Katie係好好朋友,識咗成三十年,大家嘅關係好似親人咁Close,大家好多嘢都會互知,我亦唔會對佢有乜嘢隱瞞,一齊亦經歷過唔少嘅人生大事,好明白對方,係好好嘅朋友。」至於被拍到對方陪她去看醫生,陳雅倫則指:「去行街、買嘢,同埋睇醫生都係好普通嘅嘢,冇乜特別啫。」

談到近期工作,陳雅倫透露剛簽約成為了一間大型中港美容院的代言人,並簽了一間內地商演公司,將會接不少內地騷,並且會在內地拍劇,她更希望該劇能夠在香港播放,讓大家可以看到她的作品。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!