掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

重口味!湯沛宜勁索漢洋有漬的底褲 __,漢洋,湯沛宜,

都幾嘔心!藝人湯沛宜(ToTo)最近與漢洋及譚嘉荃(Amy)等為舞台劇綵排,第一次演舞台劇的ToTo與Amy飾演一對姊妹花唱歌跳舞,ToTo直言是一項 ...


都幾嘔心!


藝人湯沛宜(ToTo)最近與漢洋及譚嘉荃(Amy)等為舞台劇綵排,第一次演舞台劇的ToTo與Amy飾演一對姊妹花唱歌跳舞,ToTo直言是一項重大挑戰,當中更有令人噴血的性感造型,她說:「依家我每日都排舞同排戲,同其他演員好似家人一樣,好團結互相照顧,前輩都好有耐性教授我哋啲新人演戲同唱歌心得,演出日子愈來愈近,日日排練所以都好有信心嘅,準備充足,我仲額外有做體能訓練,練出人魚線,希望以最佳狀態示人!」

講到最難忘的場口,她笑言劇中跟Amy迷戀漢洋飾演的「豬肉佬」楊大哥,其中一幕講述兩人在收衫期間,享受地鬥索漢洋有漬的底衫褲,相當重口味,每次導演嗌Cut後,眾演員都忍不住笑爆嘴!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!