掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

「喬裝」成功!迪子轉造型個個讚索 __,迪子,

微晒線頭尊重場合。歌手迪子去年客串過兩部電影,所以有機會成為金像獎頒獎禮的座上客之一。盛裝出席的她得到很多讚賞,她笑說:「佢哋話原來我可以仲好啲,問我 ...


微晒線頭尊重場合。


歌手迪子去年客串過兩部電影,所以有機會成為金像獎頒獎禮的座上客之一。盛裝出席的她得到很多讚賞,她笑說:「佢哋話原來我可以仲好啲,問我平時可唔可以都化個咁嘅妝。乜我平時好差咩?可能我真係要惡補吓化妝!」她透露這次造型並非自己負責,髮型要多謝Renton Hung,化妝就多謝Pinky Ku:「條裙係我好朋友Kev Yiu幫手。我同呢班朋友一齊成長,佢哋依家都好叻,我真係要再加把勁,再努力啲。」迪子指與Kev識於微時,對方現在和胡杏兒合作在香港及上海開店:「呢條裙係佢早期嘅Design,我覺得好適合我,我鍾意清啲、簡單啲,同埋唔想太性感。」

說到前輩楚原的得獎感言,迪子表示現場聽到不少哭聲:「好有意思,短短幾分鐘講咗人生係乜嘢嚟,我諗全場都係得佢夠資格講乜嘢係人生。」至於與「最佳女主角」得主毛舜筠及「最佳男配角」的姜皓文等集郵,迪子稱得獎者都忙於做訪問,只能傾到一兩句。

工作方面,迪子最近忙於做碟、寫書和拍照:「我出每首歌都會寫番啲文章,因為每首歌都好似電影咁有個故事。同埋應該會出黑膠碟,有一首歌已經錄好,希望書展前推出,但仲有一首歌未錄,要快啲!所以呢排都匿埋做嘢,會少啲去公開場合,除非一早應承咗朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!