掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

游學修冧爆Stephy諗住起勢追 __,Stephy,游學修,鄧麗欣,

係咪真係追先?藝人游學修於銅鑼灣出席新片煞科宴,他表示在戲中飾演宅男,當初知道與鄧麗欣(Stephy)合作時大讚對方好正!他說:「仲以為可以做情侶,點 ...


係咪真係追先?


藝人游學修於銅鑼灣出席新片煞科宴,他表示在戲中飾演宅男,當初知道與鄧麗欣(Stephy)合作時大讚對方好正!他說:「仲以為可以做情侶,點知原來佢係做警察,我係做宅男!我同鄧月平,林耀聲對手戲就最多!」

游學修又自爆自己一直喜歡鄧麗欣,覺得對方人靚,形象又百變,至於可會想過追求Stephy?他笑說:「佢冇拍拖咩?(冇拍拖你夠唔夠膽追?)梗係追佢係女神!係香港女神界其中一個!」他表示拍攝此片後,曾經找過對方幫忙拍電視劇,Stephy二話不說就應承,他說:「佢覆我Message嗰陣,有種夢中嘅感覺,我誓死相隨佢!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!