掃呢頁CODE去手機

2018年4月17日 星期二

唔理主流市場!MastaMic「任性」做音樂 __,MastaMic,

要做自己實在唔容易呀!RapperMastaMic近年當然已有不少樂迷認識,隨着樂迷對HipHop接受能力增加,MastaMic指他的新專輯《MAST ...


要做自己實在唔容易呀!


Rapper MastaMic近年當然已有不少樂迷認識,隨着樂迷對Hip Hop接受能力增加,MastaMic指他的新專輯《MASTAPIECE》比上一張更Hip Hop、更Raw,他謂:「最基本係音樂製作同歌詞上成熟咗好多,另外喺意念上,我純粹想造一隻我嘅作品,甚至係值得放喺藝術館嘅作品,所以呢隻碟充滿我自己嘅元素,對市場嘅考慮好少。縱使大家可能覺得我不夠勁,但如果見到我好誠實地表達自己,有心、有進步、有嘗試,咁已經係好好嘅事。」

至於新碟封面,MastaMic以奇怪色調及面容扭曲的形象,呈現出創作過程的情緒低潮及巨大壓力:「紅色有刺痛嘅感覺,我想喺顏色上更加突顯到呢種痛苦嘅情緒。」說到海報有三款設計,他解釋想以不同肢體狀態表現不同時期的痛楚。不過各海報已混進到各大舖頭:「連我自己都唔知道點買齊三款!」

而MV方面,MastaMic直言自己在視覺效果方面較弱,因此這次積極邀請多個單位合作:「雖然以獨立模式製作,但效果唔比大公司差,每個MV各有特色。」他感激各位導演的支持和尊重,自願做出比所得酬勞更高價值的工作。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!