掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

金像獎:愛心爆棚!古天樂帶病童行紅地氈 __,金像獎,古天樂,

古天樂好有愛心。第37屆香港電影金像獎於尖沙咀文化中心正式舉行,金像獎主席爾冬陞率領一眾金像獎董事局成員踏上紅地氈,今年大會主題為「金像同行關懷罕病」 ...


古天樂好有愛心。


第37屆香港電影金像獎於尖沙咀文化中心正式舉行,金像獎主席爾冬陞率領一眾金像獎董事局成員踏上紅地氈,今年大會主題為「金像同行關懷罕病」,身為「金像同行大使」的古天樂聯同「香港罕見疾病聯盟」主席以及病友一齊踏上紅地氈,參與影壇盛事。古天樂指自己很榮幸能夠擔任大使,並謂:「金像獎第一次有咁嘅安排,希望大家知道我哋關心社會,亦希望大家關注罕見病人同佢哋嘅需要。」

今年被視為影帝大熱的古天樂,被紅地氈司儀卓韻芝問到心情是否緊張?古天樂即搞笑謂:「你就快結婚,你緊張啲。」問到有冇想過得獎感言?古天樂表示:「有諗過,但冇Plan過,到時諗到乜就講乜」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!