掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

金像獎:「膠胸」余香凝個個都想摸 __,余香凝,金像獎,

都真係好膠吓。多位影壇新人穿着新設計師設計的前衞服飾踏上紅地氈,當中廖子妤反串男扮女裝示人,甚具型格。她身穿西裝配襯Tiffany&Co.的首飾,高貴 ...


都真係好膠吓。


多位影壇新人穿着新設計師設計的前衞服飾踏上紅地氈,當中廖子妤反串男扮女裝示人,甚具型格。她身穿西裝配襯Tiffany & Co.的首飾,高貴有型,她說:「上年係以新人同女配角提名嘅身份出席,所以想扮到靚靚,今次就做頒獎嘉賓,下年有冇得參加都唔知,所以今年想玩玩新意思。」

而談善言則以一襲高衩裙示人,大騷美腿,不過她都小心翼翼,不時以手掩住,怕會走光。

至於余香凝則以「膠look」金像女神造型示人,衣着方面甚有玩味。余香凝笑言今日很多人見到她都表示想摸摸她,不知質感是硬還是軟,但當然不摸得,她說:「一摸就有指紋,呢件衫度身造的,之前去日本拍嘢食多咗肥咗,呢幾日都只係食烚雞,七日前都着唔到。(上圍好焗?)還好,只係抖到一半氣,裙尾係一啲菲林,問王家衛借的。(男友陳家樂有否看過?)有呀!佢話咁似神奇女俠,我話我今日係金像女神。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!