掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

肥媽爆成龍禁志偉飲酒:第一次見佢冇醉 __,肥媽,曾志偉,志偉,成龍,

原來要開金像獎會,唔怪得之啦!藝人肥媽出席耍太極活動,老公亦有陪同。問到平時可會耍太極?她坦言很少,平時做最多的運動是與老公打高爾夫球,問到幾耐打一次 ...


原來要開金像獎會,唔怪得之藝人肥媽出席耍太極活動,老公亦有陪同。問到平時可會耍太極?她坦言很少,平時做最多的運動是與老公打高爾夫球,問到幾耐打一次 ...


原來要開金像獎會,唔怪得之


藝人肥媽出席耍太極活動,老公亦有陪同。問到平時可會耍太極?她坦言很少,平時做最多的運動是與老公打高爾夫球,問到幾耐打一次?她表示:「一放假就會打,好似嚟緊25號我同老公都會去沙巴打高爾夫球。」她表示平時會跟成家或好友一齊去旅行,但今次就只是與老公二人世界,她表示:「因為啲孫要返去英國讀書,所以就我哋兩個放吓假先,我哋今次去八日,一來一回扣埋搭飛機得返六日玩,今次主要係去食海鮮同打波,畀我抖吓啦。」

她又表示昨晚去完曾志偉的壽宴,現時仍然聲沙,又大爆志偉今次冇飲醉:「成龍大哥睇實佢,識咗佢成幾十年,第一次見佢11點幾12點後都未醉,冇可能。(佢飲少咗?)唔畀佢飲,但我唔夠膽,係成龍大哥唔畀佢飲,因為佢哋晏晝好似有個金像獎會議要開,成龍大哥坐咗喺度唔畀佢飲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!