掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【紅毯不斷更新】周秀娜露背離罩搶鏡 鄧麗欣中門大開 __,鄧麗欣,周秀娜,

「第37屆香港電影金像獎頒獎典禮」今晚將於尖沙嘴文化中心舉行。噚日金像獎舉行拜神儀式,唔知係咪因為今屆頒獎禮由ViuTV作現場直播嘅關係,無綫冇派人採 ...


「第37屆香港電影金像獎頒獎典禮」今晚將於尖沙嘴文化中心舉行。噚日金像獎舉行拜神儀式,唔知係咪因為今屆頒獎禮由ViuTV作現場直播嘅關係, 無綫冇派人採訪。今日金像獎正式舉行,一眾嘉賓/侯選人行紅毯,無綫一樣冇派人採訪。(新聞連結: https://bit.ly/2ELUSYT )

古天樂係今屆「最佳男主角」大熱人選,佢以金像同行大使身份,與立法局議員張超雄、香港罕見疾病聯盟會長曾建平一起,陪伴多位罕見疾病病友及其家人一同走上星光熠熠紅地毯,並參與當晚頒獎典禮的盛會,呼籲社會各界多些關注及關心病患者。

大會安排古天樂送禮物俾幾位病患者,其中一位患者瑤瑤更送上一幅自己親手繪畫嘅圖畫送俾古天樂。一班病患者落台後,古天樂留低接受紅毯司儀卓韻芝訪問,被問到提名「最佳男主角」心情點?古仔有啲cool咁話:「興奮」,卓韻芝再問係咪好緊張?古仔即笑笑口話:「緊張,你(卓韻芝)就嚟結婚,緊過我。」卓韻芝笑笑到見牙唔見眼,問到有冇諗過得獎講咩台詞?古仔話:「冇寫低,但有諗過,嗰刻想講咩就講咩。」

1746:憑《殺破狼‧貪狼》爭逐影帝嘅古天樂,一身黑色西裝配白色bow,問佢係咪有特別意思?「冇呀!覺得靚就著。」有冇帶「吉祥物」附身?古仔笑謂:「冇呀!」

1835:徐錦江今晚帶埋兒子徐菲,同顏卓靈一齊做頒獎嘉賓。徐、顏完全係大纜都扯唔埋。余迪偉問佢哋知唔知今晚頒咩獎?徐錦江即擰轉頭問顏:「知唔知頒咩獎?」顏一呆,遲咗幾秒先識答:「知。」又話:「其實我哋私下夾咗一夾。」顏卓靈又話感謝金像獎,將兩個來自不同星球嘅人拉埋一齊:「我會驚佢識唔識我,對我咩印象。」徐錦江即派定心丸:「放心,我睇晒你啲戲。」顏卓靈即大讚徐錦江好nice!

1840:「古惑仔」鄭伊健、錢嘉樂、謝天華、林曉峰同埋陳小春今晚做頒獎禮嘉賓,佢哋行紅地氈時好有氣勢,伊健話﹕「我哋冇分大細。」問到對今晚有乜期待?身兼導演嘅錢嘉樂代表發言話﹕「我估,今晚一啲喜歡嘅人攞獎,其實個個攞都高興,係表揚去年努力嘅人,今年黑黑地嘅人旺旺地,但唔係塊面黑呀。」

1843:余香凝今晚以金像獎女神look行紅毯,呢件衫身形好突出,原來係用硬膠纖維做嘅,手袋就係菲林盒,仲寫住「已走光」,而佢條裙就圍咗好多菲林。余香凝話好多人都問可唔可以摸下佢件衫,佢話唔可以,因為一摸就有好多指紋。

1848:王晶率領《追龍》團隊一齊行紅地氈,包括王晶愛將胡然、徐冬冬、伍允龍等,王晶話﹕「冇乜特別感受,拍戲有人認可就唔錯。」導演關智耀就話﹕「開心,《追龍》有咁多提名。」而伍允就話覺得好榮幸。

1849:廖子妤反串着西裝,上屆角逐新人同女配,當時着到靚一靚,今年做頒獎嘉賓,唔知下年有冇得行,所以今年搞下新意思。

1850:鄧月平向來都好性感,但今日就好密實,見唔到事業線,佢話今年主題係青春常駐,唔係性感常駐,佢仲反問記者:「唔好睇咩?」講到突出,佢話自己都唔夠廖子妤同男友着情侶西裝突出。佢話今次戴首飾Tiffany,好趁造型,原本試戴時首飾過千萬,因為好大壓力,所以就揀番啲啱造型就算。

1851:《29+1》獲7項提名,包括新晉導演、最佳編劇、最佳女主角等。彭秀慧、欣宜同娜姐行紅地毯,娜姐大露背大deep v,彭秀慧著透視,騷首弄姿,非常飄逸,惟獨腳傷康復中嘅欣宜著平底鞋現身。彭秀慧自言到依家心情仍然輕鬆,未識緊張。「最緊要係唔好kick,唔好整到條裙,同埋對腳保持乾爽,因為紅地毯好濕。」爭影后嘅娜姐都話盡量心情輕鬆,enjoy嘅心態,「依家仲未識緊張。」爭女配嘅欣宜就話:「我未識緊張,但我好開心,頭先喺後台嗰陣仲成功集郵!」

1900:鄭中基撐住拐杖同太太余思敏一齊到場,行地毯影相嗰陣先拎開,改由太太慢慢扶住,不過佢心情仍然好好,全程笑容滿面。講到心情,中基話一啲都唔緊張,仲笑言自己係古天樂嘅團隊,今晚嚟幫佢打氣,老婆余思敏話自己好緊張,希望佢行慢啲,小心啲。

1908:男配角姜皓文喺紅毯受訪,佢話嘗試平常心,但真係唔得,越忐忑越好玩。司儀話要叫佢黑仔哥,姜皓文就話:「都係黑仔,呢幾年好運,遇到好多好人。最近幾年有好多新導演,我都學到好多嘢。」

1915:憑《藍天白雲》獲提名「最佳女配角」嘅寶珮如話信心唔大,佢話﹕「覺得攞咗獎喇,由開始至今,條路好好,覺得攞咗一百分。」司儀卓韻芝話喺電影見到寶珮如嘅另一面,寶珮如笑得好開心﹕「多謝,傷殘啲,樣好老嘛。」

1920:Pauline姐喺電影圈做咗好多年茶水阿姐,佢獲金像獎頒發「專業精神獎」,問到點泡一杯好茶,佢話﹕「就係要用心去泡。」問到心情?佢話﹕「好緊張,雖然好早知,但都好緊張,好開心,多謝身邊呢位媺姐,係佢帶我入行。」



1921:憑《空手道》入圍女主角嘅Stephy鄧麗欣,今晚以超性感開胸裝示人,紅地毯司儀卓韻之同余迪偉笑言唔可以俾佢自己拎咪,因為會遮住晒。阿之問Stephy:「你郁唔郁得?」Stephy答:「我件衫郁得,個人唔郁得。」佢又話依家心情異常平靜,「我前日出post話心情好緊張,之後好多人都話我知佢哋都好緊張,我見咁多人咁緊張,我嘅心情反而變番平常,好期待發生。」

之前曾表示諗過唔出席金像獎嘅杜汶澤,憑《空手道》入圍爭逐新晉導演,今晚佢都有現身行紅地毯,太太田蕊妮亦陪著你走。之前阿澤話過45歲人先獲新晉導演提名係一件好核突嘅事,問佢係咪好不屑?「只係覺得自己年紀大,過咗45歲就冇資格,因為自己咁老,掛住個『新』字,都醜。」阿田就話好支持《空手道》團隊,特別係嚟支持Stephy。

1922:問到娜姐怕唔怕走光,佢話已經好save,黐咗好多貼紙,已經盡咗力性感,佢話今日儘量挺直腰,係人生最直,坐車着鞋唔可以彎低條腰。而佢件衫改過幾次,噚日改埋最後一次,都有刻意食少咗。問到個胸有冇減咗?娜姐話:「好彩size啱啱好,其實已經最安全。」佢透露今日戴嘅戒指都3卡,連埋頸鏈都2千萬。

1930:成龍同趙薇結伴現身紅地氈,趙薇一身紅裙登場,佢話心情唔緊張,因為自己只係嚟做頒獎嘉賓。而成龍就話自己差唔多每一年都會出席金像獎頒獎典禮,佢話﹕「覺得越做越好,越做越有規模。」

對於今年大會主題係青春常駐,成龍話﹕「的確需要新血,無論樂壇、影壇都需要新血取代我哋,應該將呢啲交俾新一代去做。(有乜說話勉勵一下新一代?)想做就做,Do it,your dream will come true.」。

1945:華仔着白禮服、黑西褲到場。今年感受有啲深,好耐無嚟,上年受傷。見到好多熟悉嘅朋友,大家都有問候我身體點。嚟緊係咪有新片拍,「未拍,即將拍,或者好似成龍咁做另一個打星。」

攝影:仇志德、陳俊強、林賓尼、葉君海


古天樂係第一屆金像同行大使,陪同幾位罕見病童行紅毯。
古天樂呼籲社會各界多些關注及關心病患者。


金像獎司儀張繼聰、蔡卓妍媚繞手現身,不過阿聰有啲緊張。


羅家英同白只作狀咀嘴。






廖子妤反串着西裝
余香凝今晚以金像獎女神look行紅毯
彭秀慧自言到依家心情仍然輕鬆


姜皓文話嘗試平常心


鄭中基撐住拐杖同太太余思敏一齊到場
鄧麗欣今晚以超性感開胸裝示人













鍾意就快D Share啦!