掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

【潮魅】鄧麗欣Deep V吸睛 薛凱琪化身公主 __,薛凱琪,鄧麗欣,

何國鉦點評藝人行紅地氈嘅衣着。何國鉦點評藝人行紅地氈的衣着,他大讚鄧麗欣:「鄧麗欣後生女,喺着衫方面,過往佢都有試唔同嘅嘢,覺得今晚佢係咁多位女星之中 ...


何國鉦點評藝人行紅地氈嘅衣着。


何國鉦點評藝人行紅地氈的衣着,他大讚鄧麗欣:「鄧麗欣後生女,喺着衫方面,過往佢都有試唔同嘅嘢,覺得今晚佢係咁多位女星之中,最fresh嘅一個。一條粉紅色花花裙,cutting唔係好隆重嘅設計,比較飄逸、冇修腰,好青春感覺,睇到會令人「嘩」一聲,一來Deep V成件事真係殺晒,謀殺咗唔少菲林。」

接着何國鉦又說:「薛凱琪今次行金像獎紅地氈條裙着得好靚,好Grand,成個公主咁,上身背心釘滿珠,下身好似一條槓紗嘅婚紗裙,一層層,白色好清純,呢身打扮都唔錯。」

何國鉦對田蕊妮的裝扮表示:「田蕊妮今次行金像獎紅地氈都好靚,簡約得來好Fashionable,一件黑色杏色晚裝,髮型和首飾都好靚,睇得出係着衫嘅高手。如果男士嚟講,我覺得黑仔(姜皓文)幾出眾,因為大部分男士行紅地氈都會揀選好正經嘅西裝,都係黑色白色為主,唯獨是佢嗰套衫係牛仔粉藍淺藍色,再配白色闊腳褲,今年都好興嘅,佢同太太一齊出場,如果有得選最佳情侶衣着,我一定會選佢哋,同埋黑仔本身皮膚比較黑,着呢啲顏色比較Sharp。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!