掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

邵珮詩女扮男裝 扮邊個網民一估就估到 __,邵珮詩,

唔使講都知係邊個?!前港姐邵珮詩(Veronica)日前喺bigbigchannel直播化妝,但佢唔係教大家扮到靚一靚,而係扮動漫《死亡筆記》嘅角色「 ...


唔使講都知係邊個?!


前港姐邵珮詩(Veronica)日前喺big big channel直播化妝,但佢唔係教大家扮到靚一靚,而係扮動漫《死亡筆記》嘅角色「L」,唔少網友大讚佢扮得好似,佢話:「其實每個星期都喺夜晚開直播化妝,今個星期嘅主題係女扮男,所以我扮L。一開始我冇講我扮邊個,但好多網友都估到,佢哋真係好厲害。」

最好笑係Veronica喺夜晚11點開直播,好多網友留言叫佢完咗直播千祈唔好咁樣行出街:「我開咗一個鐘左右,一開波已經吸引超過三百名網友睇,做完啱啱好踏入黑色星期五(指13號),同埋因為我喺嗰直播講埋日文,所以大家覺得我更似,仲叫我唔好出街,快啲落妝瞓。」Veronica又話呢個化妝挑戰,可以滿足佢造型百變嘅願望:「所有造型、想法都係我自己諗,可以畀自己試吓有咩造型啱自己,同埋睇吓自己扮到乜嘢角色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!