掃呢頁CODE去手機

2018年4月15日 星期日

笑少爺占身痕!野佬預告變番野仔開騷 __,野佬,甄子康,少爺占,

野佬預告暑假將與少爺占合體開騷。樂隊野佬(Yellow!)舉行迷你音樂會,除了唱自己歌外,亦有唱幾首90年代的歌。受訪時他們表示之前做了兩個唱90年代 ...


野佬預告暑假將與少爺占合體開騷。


樂隊野佬(Yellow!)舉行迷你音樂會,除了唱自己歌外,亦有唱幾首90年代的歌。受訪時他們表示之前做了兩個唱90年代歌曲的音樂會,而稍後則會做番野佬的新歌。他們亦預告年中會有個計劃,就是將與少爺占合體在暑假開騷,場地就未決定。

問到為何突然有此計劃?他們笑言:「突然就唔係我哋,係少爺占啦,可能佢見我哋夾band玩得咁開心就身痕啦,或者見我哋幾有成績就賜予我哋一次機會。」他們透露今次是相隔6年再合體,問到可有很期待快些合體?他們表示:「應該好多人好期待,我哋到時都會出首野仔嘅歌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!