網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月4日 星期三

有前冇後!邱芷微膽粗粗創業自己做生招牌 __,

藝人做生意真係一把雙刃刀。藝人邱芷微(Chelffy)日前在銅鑼灣為有份投資的健康產品店進行開幕儀式,她透露今次是首次創業,與朋友夾份投資,自己投資了 ...


藝人做生意真係一把雙刃刀。


藝人邱芷微(Chelffy)日前在銅鑼灣為有份投資的健康產品店進行開幕儀式,她透露今次是首次創業,與朋友夾份投資,自己投資了約5位數字,她謂:「今次係咁啱我另外兩個拍擋試咗啲健康產品,佢哋覺得好就叫埋我試,加上近年我都成日做運動同對健康生活有要求,所以就決定搞吓小生意。」她表示生意現時最好賣的是能量瘦身沖劑及舒緩痛症的噴霧,但她認為產品只是輔助消脂的工具,故鼓勵客人要繼續做運動,效果才會更快及明顯。

問到首次創業遇到甚麼挑戰?Chelffy笑言:「早排有朋友話藝人創業好易畀人呃,叫我帶眼識人,亦會有人質疑係博宣傳,所以為咗做好生意,我哋幾個拍檔除咗親自搜尋同試產品外,都有花時間睇好多有關書籍、資訊同報道,當有人挑戰你嘅產品或知識時,起碼我都識答,同埋產品唔得我哋都唔會亂咁介紹畀顧客。」她亦透露店舖未正式開業前已吸引到很多顧客:「我們一開始先喺網上試業,後來需求增加先決定開實體店。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!