網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月4日 星期三

【指揮交揮綠葉係暖男】楊證華補求婚 攪喊老婆 __,楊證華,

【指揮交揮綠葉係暖男】楊證華補求婚攪喊老婆尋日(2/4)俾網民發現喺官塘一宗交通意外,大台綠葉楊證華願意落車幫手指揮交通,佢嘅熱心被網民大讚係件好人好 ...


  • 【指揮交揮綠葉係暖男】楊證華補求婚 攪喊老婆


  • 尋日(2/4)俾網民發現喺官塘一宗交通意外,大台綠葉楊證華願意落車幫手指揮交通,佢嘅熱心被網民大讚係件好人好事。

    楊證華唔只係好市民,佢仲係一個暖男。15年佢同綠葉演員沈可欣結婚,兩個現育有一個歲幾嘅囝囝楊宏志。

    兩個由十幾年同事,最後結成夫妻,雖然有註冊兼擺酒,不過就係欠一個浪漫嘅求婚過程,令楊證華感到遺憾。

    近日佢兩公婆拍大台愛情節目《1+1的深情》,楊證華為咗俾老婆一個驚喜,約番當日結婚嘅兄弟姊妹團,book埋直昇機,然後對住鏡頭向老婆沈可欣再一次求婚,並且許下照顧佢一生一世嘅承諾:「老婆,雖然我地結咗婚有了小朋友,我們註冊、補擺喜酒,但當中有些過程miss了,miss了一個隆重的求婚儀式。今日,我帶了你最好的姊妹,我最好的兄弟一齊過來,同埋我們幻想過的求婚儀式,直昇機。在將來的日子我會用盡我的能力,守謢你、保護你愛護你和楊宏志。」

    老婆同佢講過嘅每句說話同要求,原來楊證華一直記喺心中,所以當刻沈可欣感動到爆喊!
    專程book架直昇機,為老婆補辦浪漫嘅求婚過程,楊證華其實係一個細心體貼嘅老公。
    佢仲約埋當日婚禮嘅兄弟姊妹團,包括楊明同何遠東等人,見證佢求婚一幕。
    真係踎曬地架!
    兩公婆育有一個歲幾大嘅囝囝。
    兩個做咗十幾年同事,到14年先開始成為戀人,15年結成夫婦。
    節目中佢仲為老婆煮番兩味,慰勞佢辛苦湊仔。
    楊證華之前喺官場一宗交通意外,協助現場指揮交通,一顆熱心俾網民激讚。

    鍾意就快D Share啦!