網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年4月4日 星期三

【林子善結婚】羅仲謙教最重要新鮮感 心穎想睇馬明飲醉 __,馬明,黃心穎,心穎,羅仲謙,林子善,馬國明,

【新增賓客圖片】胡杏兒同老公、羅仲謙、楊怡一齊去到林子善嘅婚禮,楊怡就話祝一對新人百年好合永結同心,問到有冇夫妻之道教下子善,羅仲謙就話:「我都係學習 ...


【新增賓客圖片】

胡杏兒同老公、羅仲謙、楊怡一齊去到林子善嘅婚禮,楊怡就話祝一對新人百年好合永結同心,問到有冇夫妻之道教下子善,羅仲謙就話:「我都係學習階段,最重要係保持新鮮感,同埋相敬如賓。」講到點樣可以保持新鮮感,羅仲謙話:「有時變瘦、有時變大囉,講體格啊!」兩公婆仲係咁笑。

今晚馬國明做兄弟,仲話係負責頂酒,問到黃心穎馬明係咪千杯不醉,心穎就話好少見到佢飲酒,但都見過佢醉,仲話馬明醉咗會好開心,心穎又話:「不過我今晚唔會幫佢頂酒,都想睇下佢會攬邊個。」心穎又話今晚有心理準備被催婚。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(攝影:葉君海)


心熲就話好少見到馬明飲酒


香香單身赴會


關禮傑夫婦、胡楓同曾志偉
唐文龍
林師傑同歐陽巧瑩
陶大宇
小儀以短裙仔look現身,好青春。
金剛同「六師弟」林子聰
韋家雄
范振鋒李思欣夫婦
商天娥
陳山聰
謝東閔(左)
鮑姐鮑起靜
樂易玲同樊奕敏
江美儀同蔣家旻
陳法蓉

鍾意就快D Share啦!