網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年5月29日 星期二

【前夫家係緬甸首富】73歲白姐姐認有個45歲仔 一直予經濟支持 __,白姐姐,白韻琹,

左圖及中圖:《城市週刊》圖片
73歲嘅白姐姐白韻琹,與59歲謝偉俊結婚之前,曾有過一段婚姻。前夫家是緬甸首富,老爺鄺榮輝來港創立機械工程王國,而當時任空姐嘅白姐姐,機艙認識了鄺榮輝 ...


73歲嘅白姐姐白韻琹,與59歲謝偉俊結婚之前,曾有過一段婚姻。前夫家是緬甸首富,老爺鄺榮輝來港創立機械工程王國,而當時任空姐嘅白姐姐,機艙認識了鄺榮輝及其私人秘書莊永楚、即胡漢清之母。鄺榮輝仲介紹白姐姐識自己次子Andrew。白姐姐同Andrew嘅婚禮,仲請來陳寶珠任伴娘。

可惜這段豪門婚姻不能天長地久,白姐姐為鄺家誕下一子,撫養權歸男家。多年來白姐姐鮮有談及兒子,但卻在今日出版之周刊專訪大方談及,指兒子已45歲,長居美國,她多年來一直經濟上支持兒子,供書教學。至於母子關係,白姐姐形容:「OK啦。」

白姐姐在訪問中表示,兒子只係一個普通人,唔想佢受自己盛名所累,破壞其平靜生活、無啦啦變公眾人物。她說:「Out of sight, out of mind。唔睇見就唔好諗。」

兒子定居美國洛杉磯,據謝偉俊在訪問中所講,他曾入讀牛津,以及法國、比利時等著名學府,現於美國政府軍部效力,仍然單身。喜歡貓。

有指白姐姐不時往探望,且一直經濟支援。至於是否預留財產俾個仔?白姐姐不欲正面談及,只反問:「佢點會攞我啲嘢?」謝偉俊就稱,鄺家以前相當顯赫,但此一時彼一時,據他了解鄺家沒有留低乜嘢俾白姐姐個仔,故白姐姐於財政方面支援亦不足為奇。

講番鄺榮輝。多年前曾有報道指,鄺送過一隻八卡古董鑽戒俾新抱白韻琹,鑽戒係其中一位美國總統第一夫人戴過,鑑於這位總統夫人既高貴又勤力,鄺榮輝先至買嚟送俾新抱。白韻琹當年被問及此事,亦承認謂:「鄺先生認為如果擁有珠寶嘅舊主,喺社會上有一定地位之類,更可以令珠寶無限增值。」據知當年鄺榮輝跟有飛虎將軍之稱嘅陳納德是知交,兩人經常結伴到拍賣會投心頭好。

鄺榮輝對珠寶素有研究,拍板之前會先了解首飾背後嘅歷史故事。當年佢嫁女,鄺本來想買荷李活影星李察波頓送俾玉婆伊莉沙白泰萊嘅結婚戒指做嫁妝,但後來又覺得玉婆嫁咁多次,意頭唔太好,所以唔俾個女買。


鍾意就快D Share啦!