網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月26日 星期二

舒淇:一樣42歲!舒淇林心如素顏自拍唔執相 __,舒淇,林心如,

42歲嚟講真係保養得好好喇。藝人舒淇同林心如同樣貴為台灣女神,呢兩位女神仲好老友,而且性格不拘小節。呢日兩人都有喺社交網上載素顏照,一直受皮膚敏感困擾 ...


42歲嚟講真係保養得好好喇。


藝人舒淇同林心如同樣貴為台灣女神,呢兩位女神仲好老友,而且性格不拘小節。呢日兩人都有喺社交網上載素顏照,一直受皮膚敏感困擾嘅舒淇近鏡自拍下,皮膚回復白滑,精神仲好飽滿,佢留言話:「說走就走的旅行#胖點比較好看# 」原來佢去咗外地旅行,難怪心情大好,有網友就好心提佢記得搽防曬,話晒皮膚脆弱嘛!

而林心如亦素顏上陣自拍,仲留言話:「就是不用修圖啊!」網民對佢呢個舉動都讚不絕口,話咁樣先係真素顏,又留言大讚:「怎麼素顏也可以美成這樣 眼睛大就是贏一半」,話時話,兩位女神都已經年屆42歲,究竟點Keep呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!